-->

Çeviri

24 Mayıs 2015 Pazar

Erdoğan: Vali Bey’e dedim ki, ‘bak geleceğim’

recep-tayyip-erdoğan
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 29 Mayıs’ta Adana’da gerçekleştirmek istediği miting nedeniyle yaşananlar için “Adana’da da yine aynı şekilde müracaat etmişler. Vali Bey’e dedim ki, ‘Bak, geleceğim, ben orada konuşacağım çünkü ben cumhurun başkanıyım, halkımın başkanıyım” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Seyhan Caddesi’ndeki Kepez Arena Spor Salonu meydanında gerçekleştirilen toplu açılış töreninde konuştu.
Erdoğan’ın açıklamalarından satır başları şöyle:
CHP’nin Yüzyıl Projesi
“Bu ana muhalefet, raylı sistemlere her zaman karşı çıkmıştır. Yine karşı çıkarlar. Bunlar rayı gördükleri zaman bir şey sanıyorlar. Bunlar, raylı sistemden, hafif raylı sistemden, metrodan anlamazlar. Biz 12 yılda bin 250 kilometre hızlı tren, 17 bin 600 kilometre bölünmüş yol yaptık.
‘Yüzyılın projesi’ diye, proje açıkladılar. Bula bula bizim Kanal İstanbul projemizi bulmuşlar. Madem heveslendin proje yapacaksın, ekipler kur, çalıştır. Ciddiye almıyorlar. Onları da millet ciddiye almıyor. 6 yıl SSK’da genel müdürlük yaptı. Emekliler bilir o kuyrukları. Asgari ücret zaten açık arttırmaya çıktı.
“‘Bu proje ile 20 yıl sonra işsizlik yüzde 5’e düşecek’ diyor. ‘Bana 4 yıl verin işsizliği bitireyim’ diyordu. Akşam başka, sabah başka, ne dediğinden habersiz. Biz onların hayal dahi edemedikleri işleri büyük oranda tamamlamış durumdayız. Hesap uzmanıymış. Kar eden SSK’yı 6 yılda nasıl batırdığını millet çok iyi biliyor. Maliye bakanıma ‘Çık ona bir konuş’ dedim. ‘Cumhurbaşkanım söyledim ama gelmiyor’ dedi.
‘Ben cumhurun başkanıyım’
“CHP, MHP, bölücü örgütün güdümündeki parti, ‘Cumhurbaşkanı meydanlara inmesin’ diye beni YSK’ya şikayet ediyor, ret. Adana’da da yine aynı şekilde müracaat etmişler. Vali Bey’e, ‘Bak, geleceğim, ben orada konuşacağım çünkü ben cumhurun başkanıyım, halkımın başkanıyım’ dedim. Halkımla benim arama girmeye kimsenin gücü yetmez.
“7 Haziran’da bölücü terör örgütünün arkasında olduğu bölücü zihniyete gereken dersi vereceğinize inanyorum. Çünkü bunlar asla millete hizmet etmeyecek. Diyanet İşleri Başkanlığımızın bastırdığı Kürtçe Kuran-ı Kerim’i gösteriyorum. Onların başındaki eş başkan, ‘Bir tane basıldı’ diyor. Diyanet İşleri Başkanlığı 10 bin tane basıp bölgede dağıtmış. Bunlar Diyanet’i kaldıracaklarını söylüyorlar. Benim dindar Kürt kardeşlerim bunlara hesabı vermeli.
‘Bütün partiler birleşti’
“Bütün partiler, bir partiye karşı birleşmiş. Ana muhalefet, bölücü örgütün güdümündeki partiye oy istiyor. MHP, bölücü örgütün arkasında olduğu parti meclise giremezse ‘Erken seçime gidilir’ diyor. Bölücü örgüt gerektiğinde silahta kullanarak bölge halkına oy vermesi için baskı yapıyor.
“Doğan Medyası, bu partinin eş başkanını yere göğe sığdıramıyor, Ermeni lobisi, Pensilvanya, bu nasıl bir oyundur. Eski Türkiye ittifakı tüm gücünü bölücü örgütün güdümündeki partiye seferber etmiş durumda.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder