-->

Çeviri

27 Ocak 2017 Cuma

Ayten Tarım : BEN TÜRKİYE'YİM

Merhaba, bugünden itibaren bana ait köşemde şiirlerimle birlikte sizlerle olucam. Selam ve saygılarımla.

        Doğunun;
Soğuna alışmışım arkadaş,
Hiç batının sıcak yüzünü görmedim ki !
Kara kışın ortasında,
Kardan Kapanan yolları bilirim.
Munzur'un sert esen rüzgarını,
Erciyes'in doruğundaki karı,
Dersimin ağıtlar yakılan türküsünü bilirim.
Batının güneşinde hiç ısınmadım.
Yaz gününde denizine girmedim ki !
Ben, Urfa'nın sıra geceleri,
Türkülerin adamıyım arkadaş...
Mezopotamya'nın sessiz çığlığına bilirim,
Anlamam diskotekten...
Ama Ben önce TÜRKÜM,
Sonra Kürd'üm, Laz'ım, Çerkez'im,
Alevi'yim, Abaza'yım
En önemlisi insanım, be insan,
Bu toprağın insanıyım.
Vatanın her karışında,
Şehit vermiş ulusun çocuğuyum.
Benim bir yüzüm doğuya,
Bir yüzüm batıya bakar.
Göklerde dalgalanan
Ay yıldız bayrağım var.
Ben TÜRKİYE'yim arkadaş,
ATATÜRK'ün mirasının emanetcisi,
Cihanı-alemde,
Vatan toprağı için tek yürek olmuş,
Ne Mutlu Türküm diyen !
Ulusun çocuğu.
Ben TÜRKİYE'yim...

Ayten Tarım KHA -MANISA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder