-->

Çeviri

11 Şubat 2017 Cumartesi

Ayşe Özlevent : BEBEKLİĞİMİN ''ACUN FİRARDA' PROGRAMINDAN '' TV8 KANALINA

                    
'Adım çıkmış çok gezere'' istesemde  bu yerleşmiş olguyu değiştiremem ki!,Aç kalırım,susuz kalırım ,ama  gezmeden geri kalmam.Herkese de tavsiye ederim.Anlatmakla anlayamazsınız en iyisi mi ,yaşayın ve görün. Tabiiki,yazdığım kadar ,kolay değil gezmek.

 

 

 

Hiç düşünenimiz oldu mu?'' Tüm radyo ve televizyon kanallarında haber programı olmasaydı '' DİYE 'EVET BEN DÜŞÜNMÜŞTÜM YILLAR ÖNCESİNDE! Haber izlerken çoğunlukla,üzücü haberler var,ve artık haberler insana ,ruhuna zarar veriyor.2013 yılını tamamlamak üzereyiz neredeyse.Şöyle bir geriye yolculuk yapalım .O kadar çok değerli şanatçı,gazeteci,iş adamı bir yıl içinde vefat etti.Acı haberi duyup da üzülmemek imkansız ! Yeni vefat eden Nejat Uygur ,Savaş Ay ,Mehmet Ali Birand,ilk aklıma gelenler.Bu arada Allah rahmet eylesin,mekanları cennet olsun!Devam edecek olursam sayı çok. Okuken bile gözyaşlarınızı tutamayacaksınız eminim .Giden değerlerin yerini dolduramayız.Hayatta iken değerlerini bilmeliyiz.Fikir ve bakış açılarımız farklı olsa bile.

 



İnsanları ağlatmak çok kolaydır,mutlu etmek ,güldürmek ise çok zordur,Güldürürken eğitmek ise ;çok daha  zor.Sevgili Acun Ilıcalı çok doğru bir kararla haber programını kaldırdı.Merakla bekliyorum ,nasıl bir yayın akışı belirleyecek .Hep beraber izleyip göreceğiz.Benim içimden geçeni ,Acun Bey hayata geçirdi.Tebrik ederim,başarılar diliyorum gönülden.
Toplum olarak o kadar çok şiddet sever olduk ki;yıllar sonrasını düşünmek bile istemiyorum.Lütfen müsait bir zaman da ;televizyonun kumandasını alınız elinize kanalları geziniz!Eğer şiddet olmayan program denk gelirse ''adımı değiştiririm''!Aslında şiddet baz alınıp,dizi,film,hatta haber ,ve siyaset yapılıyor.Amaç nedir anlamış değilim...

 

 



Konu dağıldı yine ,farkındayım. ''Acun Firarda ''programı devam etseydi,şimdikinden daha az mı savaş olurdu ülkemizde ??? Gezi olaylarındaki hasarlar ,kız erkek aynı yurtta kalmamalı konularından,iki aylık bebeğini eve bırakıp, tatile  giden katil öğretmen ,okula diye giden öğrenci : hamile kalıp ,doğumdan sonra çılgına dönüp,bebeğinin  başını balkondan atmak,eşini bıçaklamak,çocuğunu döverek öldüren baba ,örnekler sayısız....

 




Birgün Acun  Ilıcalı'ya siyaset teklif edilse ,ve kabul etse ! HAYAL EDELİM! Acaba Türkiye ''Acun'un doğru mesajlar vererek yaptığı televizyon programları ile '' temeli sağlam atıldığı için :  şiddet düşmanı ,örnek alınan,güçlü bir ülke olur mu?! ...Ben paylaştım yazdıklarımla,gerisi Allah'a  ve ilgililere kalmış....

 




DİP NOT :  BEN HABER PROGRAMINA KARŞI DEĞİLİM ! DİYELİM 50 TANE HABERDEN 3 TANESİ GURURLANACAĞIMIZ VE SEVİNECEĞİMİZ HABER İSE:DİĞER 47 HABER ŞİDDET İSE: CİDDİ CİDDİ OTURUP DÜŞÜNMEK GEREK NEDEN? ,NEDEN?,NEDEN?GÜZEL HABERLERİ PAYLAŞACAĞIMIZ , YAŞAYACAĞIMIZ   NİCE   YILLARA.... BİTTİ
38)ÖMÜR BOYU ARTAN EN BÜYÜK MİRASIMIZDIR ,ÖĞRETMENLERİMİZ...
Ayşe Özlevent-KHA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder