-->

Çeviri

26 Temmuz 2017 Çarşamba

Zakir Kaya :Kızılay kan bağışlarını Şirinyer migrosun önünde kabul ediyor,




    Kızılay kan bağışlarını Şirinyer migros!un önünde kabul ediyor,
Kurdukları çadırda Dr Emre Bağcı ve sağlık ekibi Buca'lıların kan bağışlarını hijyenik bir ortamda
arzu edenden kan bağışlarını kabul ediyorlar Kızılay adına yolumun ustundeydi cadıra girdim kan vermek istiyorum dedim müracaat kabulu yanındaki boş masada form var doldurun dediler yazmaya başladım çok uzun bir sürü soru var ve şakayla karışık arkadaşlar bu banka formu gibi neden bu kadar soru soruluyor çokça uzun sınavda hissettim bır an
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, oturuyor ve ayakkabılarGörüntünün olası içeriği: 2 kişi, oturan insanlarevet dediler çünkü burasıda banka kan bankası peki dedim ama içimdende kısa olsa insanların kan vermekteki hevesi kırılmaz diye mırıldandım tabi formu doldurdum bır kısmını kalan çoğunada
kendimce oyun yaptım gözüm görmüyo dedim siz doldurun lütfen
bi kaç soru sordular sorgu bıttıkten sonra sıraya geçtik sıramız gelince sedyeye uzandık tabi yaşlıyız ve kiloda var bır an seyar sedye sağlam deyıl salanıyor içimden dua ettim inşallah taşırda  beni ,haber yapalım derken haber olmayız diye içimden geçti uzandık sedyeye iğneleri kesiyorum bır yandan eldiven varmı iğneler malzeme herkes için yenısımı kulanılıyor herkese tek malzememi diye bakıyorum çaktırmadan dikkat ettim her kişi için özel malzeme kulanılıyor bu hoşuma gitti ve sıra resim almaya gelmişti ee haberi yapılmalı ben yaşta biri kan bağışlı yorsa herkes duyarlı olmalı ve zakir kaya bile kan bağışı yapıyorsa gençler kuyruk olmalı dıye düşünerek haberi yapalım dedik aynı anda kan gurubunuzuda öğrenmiş oluyorsunuz bilmeyenler için buda önemli erkekler askerde öğrenıyor ama hanımlar için bir fırsat en fazla bır ünite kan verebiliyorsunuz

ve çadırda ikramları da hazır ve ısrarlılar çünkü sağlık açısından tatlı ve sulu içecekler kremalı büsküvi de ikram ediyorlar nıyetim işime dönmek ve teşekkür edip vedalaşıyorum bir kaç görevli birden lütfen oturup bıraz dinlenin ikramlarımızdan buyurun diyorlar bense gülümsüyorum vaybe dıyorum zakir demeki yaşlısın  artık bana bişey olmaz diyip oradan uzaklaşıyorum lafın sonunda verilecek mesaj şu kan bağışı hayat kurtarır ve sağlık için gerekli herkesi kan bağışı yapmaya davet edıyorum ....Zakir Kaya sizden biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder