-->

Çeviri

10 Ağustos 2017 Perşembe

SENİ SEVMEK Ayten Tarım

SENİ SEVMEK
Seni sevmek !
Şairin dediği gibi
Ne muazzammış ki
Yüreğim, yüreğinde tutuklu kaldı
Gözlerim, gözlerinin içindeki
Derin sevdaya daldı,
Duygularım, duygularına karıştı
Biz, iki benden de tek vücut gibi
Birbirimizi tamamladık derken !
Olanlar oldu bir gaffımın sonunda
İstemeden kırdım, üzdüm, canözümü.
Sevdiğim, yüreğimdeki dua'nı biliyorsun
Yaptığım hatanın cezasını
İçimde hissetdiğim açılarda yaşıyorum
Bağlışla beni, bu güzelliğe bir şans ver...,
Şükürler içinde, sevgimiz çoğalsın.
Seni sevmek !
Ne muazzammış ki
Senden ayrı kalmak acıtıyor işte,
Mideme kramplar giriyor, ruhum daralıyor
Tadım, tuzum, en önemlisi sen yoksun....
Yürek yangını, durmadan alazlanıyor.
Canımın içi, yokluğunda, kalp yorgun, kalp üzgün
Gel gel de, yanımda, canımda, kanımda,
Ömrüme nefes ol, sana ihtiyacım var...
Gönlü gönlüme yakışanım, sesinde huzur bulduğum
Nasip diye yüreğimdeki varlığına sevindiğim...
Sensizlik canımı acıttı, yüreği yüreğime dokunanım...
Saçının bir telini zarar gelmesin diye dualar ettiğim.
Gel gel de gönlün, gönlüme karışsın canözüm...
Allahtan dileğim sen, nasip diye beklediğim sen...
Sevdiğim, Rabbim anlıma gönlüme ömrüme yazsın
SENİ....
Ayten Tarım-KHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder