-->

Çeviri

1 Ekim 2014 Çarşamba

Buca'da 140 öğrenciye ücretsiz kurs fırsatı


Buca Belediyesi bünyesindeki Buca Gençlik Eğitim Merkezi'nin (BUGEM), İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü işbirliğiyle organize ettiği YGS ve LYS üniversiteye hazırlık kursları 13 Ekim'de başlayacak. Buca'da dar gelirli çocuklara ücretsiz olarak verilen kurslarda bu yıl 140 öğrenci eğitim alacak.

Ücretsiz eğitim

Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina'nın ev sahipliğinde bu yıl 5.'inci eğitim yılının başlayacağı BUGEM'de eğitim kitapları da çocuklara ücretsiz olarak dağıtılacak. BUGEM'de bu yıl ilk kez açılacak olan İngilizce dil hazırlık kurslarında da çocuklara ücretsiz olarak eğitim verilecek. BUGEM'de üniversiteye hazırlık kurslarının yanı sıra çocuklara ayrıca uzman pedagoglar eğitmenliğinde piskolojik danışmanlık hizmeti de verildiği belirtildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder