-->

Çeviri

26 Eylül 2014 Cuma

BUCA CHP DE GÜNDEM



Yerel Basında Bekdaş Gül hakında çıkan haberlerden sonra kendisine ulaşıp haberler hakında ne düşündüklerini sordum. Kendisi haberleri okuduğunu basına açıklama yapacaklarını İl Başkanı ve Genel Merkeze bilgi belgeleri ulaştırmak için çalışma içinde olduğunu  sonucu bizat Basına Açıklayacağını  ifade etti ben kimseyi arayıp konuşmadım bilgide vermedim dedi .
              ......................................................................................................................


YEREL BASIN BUCA CHP DE  DELEGELERE BASKI İDDASI HABERİ

'Cımcıklarım Değil Cırmalarım Dedim'

Ege'nin Sesi/Neşe Yavuz- CHP Buca Değişim Grubu’nun, delegelere imzalarını
 geri çekmeleri için telefonla arayarak baskı yapmakla suçladığı İlçe Başkanı Bektaş Gül’den
 bu iddialara yanıt geldi. İmza veren bazı delegeleri aradığını kabul eden Gül,"Kongre için 
verilen imzalar, doğru mu değil mi diye araştırıyorum. Buna yetkim var"  ifadelerinde bulundu.

Delegeden 'İmzamı nasıl kullanırlar' yanıtı

Gül, 10 Eylül'den sonra gelen geçersiz diye nitelendirdiği imzaları veren kişileri arayarak 

gerekli incelemeleri yaptığını belirtirken, "Bu zaman dolduktan sonra imza verenlerden 
biri benim 40 yıllık dostumdu. Aradım sordum imza verdin mi diye, hayır vermedim 
benim imzamı nasıl kullanırlar" dedi.

Gül 'Bu işi bırakırım'

Hiçbir delegeyi tehdit etmediğini sadece gerekli incelemeleri yaptığını vurgulayan

 İlçe Başkanı Gül, "Bir tane delegeyi tehdit ettiysem bırakırım bu işi. İmza veren delegelerin numarasını vereyim, arayın sorun. Eğer bir tanesini tehdit ettiysem siyaseti bırakırım" diye konuştu.
 İl Başkanı 'Haberim yok'
CHP İzmir İl Başkanı Ali Engin'in de son polemiklerden haberi olduğunu söyleyen Gül, "Gün içinde il başkanı ile görüştüm. Tüm bu olanlardan haberi var. Kendisi beni biliyor, 
bana güveniyor. Gerekli incelemeleri yaptıktan sonra hazırladığım raporu kendisine
 ileteceğim" dedi.
Öte yandan konuyla ilgili görüşlerini almak için aradığımız İl Başkanı Ali Engin, bugünkü polemiklerle alakalı bir bilgisinin olmadığını ve değerlendirme yapamayacağını söyledi.
 Oysa görüşlerini aldığımız ilçe başkanı Gül, durumun tam tersini ifade etti.

Ayrıca bazı basın organlarında çıkan "yumruklayamazsam cımcıklarım"

 sözünü söylemediğini ifade eden Gül, "Cımcıklarım demedim cırmalarım dedim" dedi.
 

Bahsi geçen kelimelerin TDK Sözlüğünde anlamları;

Cımcıklamak: Bir kimsenin etini başparmakla işaret parmağı arasında kıstırarak

 sıkıp acıtmak

Cırmalamak: Tırmalamak.

''DİYE HABER YAPILDI''

 ''ARDINDAN BAŞKA BİR YEREL HABER SİTESİNDE ŞU AÇIKLAMA GELDİ''


Günlerdir devam eden CHP Buca'da İmza gününde İmzacı Grup toplamış oldukları 193 Kongre Delegesi İmzalarını CHP Genel Merkezine ardından akşam saatlerinde CHP Buca İlçe Başkanı Bekdaş GÜL'e teslim ettiler.  
Sabah Saatlerinde açıklamada Bulunan İmza hareketinin önde gelen isimlerinden Erkut TAMAY Bizler Kongre delegelerinden toplamış olduğumuz 193 Noter tastikli imzayı CHP Genel Merkezine Noter aracılığıyla teslim ettik. Yasal süreçte kongreye gidilmesini bekliyoruz dedi.
193 İMZA BEKDAŞ GÜLE TESLİM EDİLDİ
  Akşam saatlerinde CHP Buca İlçe başkanlığına 193 Kongre delegesi imzalarını teslim etmeye gelen Melih ÖZER, Hasan Sağlam ve Emre AYKUT Noter tastikli imzaları CHP Buca İlçe Başkanı Bekdaş GÜL'e Teslim ettiler.
Teslim edilen imzaların ardından CHP Buca ilçe Başkanı Bekdaş GÜL Kongre delegelerinden Eski İlçe Başkanı Bahri DAL, Ahmet TOPALOĞLU, Mustafa Kemal KURT, ve bazı delegelere baskı yaptığı haberi gündeme düştü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder