-->

Çeviri

13 Eylül 2014 Cumartesi

Büyükşehir Belediyesi kablosuz internete karşı

IBM Türk'ün düzenlediği toplantıda konuşan İTO Başkanı Ekrem Demirtaş, "İzmir'in internete kablosuz ulaşımı için Büyükşehir Belediyesi'ni ikna edemedik" dedi

IBM Türk'ün düzenlediği, "teknolojinin rekabet içindeki rolü"nün paylaşıldığı toplantıda konuşan İzmir Ticaret Odası (İTO) Başkanı Ekrem Demirtaş, İzmir'in bilgi kent olması gerektiğini dile getirdi. 

Teknolojik gelişme
Demirtaş, "İzmir'i bilgi kenti yapalım. Bilgiye erişen kullanan tüm kentte internete kablosuz ulaşılsın. İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne öneriyi götürdük. Ama ikna edemedik" dedi. Kendisinin saat kullanmadığını, teknoloji ile birlikte artık neredeyse ofisin cep elefonlarına sığdığını dile getiren Demirtaş, "Her yer ofis. 1987 yılında kendi iş yerimde bilgisayar kullandım. Ne kadar mali veri varsa oradan alıyordum. Odaya başkan oldum. Orada daktilo vardı. Hemen bilgisayara geçtik. Daktiloları kaldırdık. Bir tanesi odamda hatıra olarak duruyor. Ben saat kullanmıyorum, telefonumda var. Teknolojik gelişimi yakından takip ediyorum. Kayıtlarımız dijital ortamda. Esnek çalışma sistemi uyguluyorum. Tek şartımız bilgisayar ve telefonun yanımızda olması. Onlarsız kendimizi çıplak hissediyoruz. Ticaret odası olarak teknolojik yeniliklere en hızlı şekilde adapte olan odayız. Yılda 5 milyon e-mail gönderiyoruz. Üyelerin mail adreslerini öğrenmek için çok çaba sarf ediyoruz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder