-->

Çeviri

2 Eylül 2017 Cumartesi

MUSTAFA TANER DOSTUM


Bir bayram daha geçti
dostum.
Gel.! şöyle bir dertleşelim.
ya,dünyadan küs gideceğiz,
yada,dostluğumuzdan
olacağız.!
Dünya malı,her şeyin üstünde,taht kurdu.
Oğul bile babayı,unutur oldu,
dostum.!
Alışmıştık arkadaş ve dostluğa,
söylemezdik sıkıntılrımızı,
anlarlardı,ruh ve yüz ifadelerimizden,
yaraya merhem dostlar vardı
dostum.!
yerini,tebrik kartı gibi,
Telefon mesajlarına bırakıp,
gittiler.
Taziyelerimiz.yorumlarda,
fatihalarımız,sanalda okunur
oldu.
Takma adlı ve üç beş telefon
numaralı dostlarımız oldu.
sesli mesajlarla,
toplantıdayım.! yada,
Araba kullanıyorum.! diyen,
sözde dostlarımız,çoğaldı...
varsa dünya malın,çoktur
dostun.!
yoksa,yalnızsın be dostum,,
Gel.!
Dertleşelim,bugün,Bayram
dostum..MUSTAFA TANER


02.09.2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder