-->

Çeviri

21 Kasım 2015 Cumartesi

İzmir’den Suriye’ye yardım eli

İzmir’den Suriye’ye yardım eli

İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Vakfı (İHH) İzmir Şubesi ve Buca Güçbirliği Platformu Suriye’deki ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmak üzere bir tır dolusu insani yardım malzemesi gönderdi.

İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Vakfı (İHH) İzmir Şubesi Başkanı Rasim Çağlar, bir tır dolusu yardımın Suriye’deki ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmak üzere Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde bulunan vakıflarının şubesine gönderildiğini belirterek, 15 gün sonra da giyim ve ısınma malzemelerinden oluşan yeni bir yardım tırının İzmir’den gönderileceğini söyledi. Başkan Çağlar "12 milyon insan yardıma muhtaç hale geldi. Bu yaşanan dram bütün şiddetiyle insanlığın boynuna vebal olmaya devam etmektedir" dedi.

Buca Güçbirliği Platformu Başkanı Ahmet Selik de, Suriye’de insanlık adına bir felaket yaşandığını belirterek, "Bu acımasız savaşın içerisinde yardıma ihtiyaç duyan çok sayıda Suriyeli kardeşimiz var. Onların yaşadıkları acıları bir nebze olsun hafifletebilmek, yaralarına merhem olabilmek adına İHH ile birlikte böyle bir girişimde bulunduk. Tüm yardımsever ve duyarlı üyelerimizle, vatandaşlarımıza teşekkür ediyoruz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder