-->

Çeviri

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Anneyim,Annesin,Anneyiz!

Anneyim,Annesin,Anneyiz!Annelerimizin kuzusu,yavrularımızın aslanıyız!
Annemin anneliğinde özledim Anneliği...Bazen annem gibi olmak,bazen annem gibi anne olmamak istedim evcilik oynarken kurgularımda!Masallardakianneyi kendime,kıssadan hisselerdeki anneyi amneme atfederdim gizlice...Şimdi ben kıssadan hisselerin annesiyi,Annem efsane...
Çocuklarım sizi çok seviyorum...izninizle diğer ihtiyaç sahibi çocukları da...Masum ve muhtaç yüreklerini kirletmesin diye dünya 
,elimi uzatmak istiyorum ihtiyacı olan çocuklara...Muhtaçlıklarının ihtiyacını yüreğim kadar karşılayabilirim...Çocuklarım Anneliğimi sizden öğrendim.Her ikinize de müteşekkirimEllerini bir araya getirmiş kişi
Anneler günümüz değil,Anne günlerimiz kutlu,mutlusağlıcakla ve evlatlarmızın mutluluğuyla kutlu ve daim olsunEllerini bir araya getirmiş kişi
Saygılarımla...
                             Melek Kaynak/KHA/İSTANBUL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder