-->

Çeviri

25 Temmuz 2018 Çarşamba

Sıdıka Yakşi : EŞİM OLAN O ADAM

EŞİM OLAN O ADAM 17 yaşımdan beri Toplam 33 senedir Aynı kişiyle, beraberim ben Çok aykırı Dik kafalı Aksi mi aksi bir adamdır O Nuh dedi mi, peygamber demez Onunla hiç tartışmaya girilmez Aynı zaman da Çok çalışkandır, hiç boş durmaz Sözünün eri, dürüst biridir O Herkese ters davransa da Bana karşı çok hoşgörülü Her zaman anlayışlı Adeta beni kırmaktan korkan Beni kimseye ezdirmeyen Ama kendi de ezmeyen Bir adamdır O Çok alıştım onunla yaşamaya Sanki onun kucağına doğmuş gibiyim Hem babam Hem ağbim Hem arkadaşım Hem de eşim, sevgilim oldu benim Ailem çok karşı çıkmıştı Onunla evlenmemi istememişti Aileme karşı gelip, onunla evlendim Kendimi riske atsamda Sonuç olumsuz olmadı Yıllardır onunla yaşıyorum Bağlandık iyice birbirimize Artık onsuz yaşayamam Ondan kesinlikle ayrılamam Ne kadar aksi bir ihtiyar da olsa Benim hayat yoldaşım Hayat arkadaşım oldu O.

Sıdıka Yakşi -KHA .4 Temmuz 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder