-->

Çeviri

16 Aralık 2015 Çarşamba

İZKEF'ten 175 kişiye eğitim

İZKEF'ten 175 kişiye eğitim

İZMİR’de 2015 yılı başında başlattığı girişimcilik eğitimi kapsamında 75 kişiye eğitim veren İzmir Kent Federasyonu (İZKEF), 2016 yılı Mart ayına kadar devam edecek proje kapsamında hedef 7 grupta 175 kişiye eğitim verecek.

Projenin tanıtım toplantısı Way Otel’de İZKEF Genel Başkanı Turgay Yokuş, İl Dernekler Müdürü Turgay Esen, KOSGEB İzmir Güney Müdürü Recep Özçevik ve projeye işbirliği yapan Buca Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Başlar ve İŞKUR Karabağlar Hizmet Merkezi Müdürlüğü yetkilileri katılımı ile gerçekleşti. KOSGEB İzmir Güney Müdürü Recep Özçevik, girişimcilik desteğini 2010 yılı Haziran ayından itibaren uyguladıklarını söyledi. 2015 yılında 3 bin kişiye eğitim verildiğini söyleyen Özçevik, üniversiteleri sayarsak bu rakam daha fazla artmaktadır. Girişimcilik desteği almış işverenlerin işbaşı eğitim programı ile işyerini destekleme imkanı sunulduğunu belirtti. 

Proje hakkında bilgi veren İl Dernekler Müdürü Turgay Esen, "Dernekler dairesi olarak derneklere proje kapsamında hibe veriyoruz. 9 derneğe 650 bin TL’lik hibe verdik. Girişimciliğin desteklenmesi ve istihdamın sağlanmasına destek veriyoruz. Kadın temelli, engelli ve gençlik temelli hibe var. İZKEF’in oluşturduğu 43 dernek bu destek ile canlanıyor. 3 kişinin bile işyeri açması başarı sağladığımızı gösteriyor. Bir kişi bile olsa bu projelerimizin ne kadar yerinde olduğunu gösteriyor. Derneklerimizi başka projeler yapmaya davet ediyoruz" dedi. Buca Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Başlar da güzel projeler yaptıklarını ve diğer sivil toplum kuruluşlarına eğitim konusunda destek olmaya çalıştıklarını belirtti. 

İzmir’de 2015 yılı başında başlattığı girişimcilik eğitimi kapsamında 75 kişiye eğitim veren İZKEF, 2016 yılı Mart ayına kadar devam edecek proje kapsamında hedef 7 grupta 175 kişiye eğitim verecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder